slide show
Jag tror alla vet om att i onsdags anlände de ståtliga fjordingarna till starstable. Jag blev riktigt argsint när jag upptäckte att jag var tvungen att vara populär hos kallterna för att få äga denna vackra häst. Man blev ju riktigt frustrerad! 
 
Jag hade jättelänge sett fram emot att få införskaffa mig denna hur grymt fina hästen som helst. Jag hade riktigt planerat att så fort jag loggar in ska jag ta mig så snabbt som möjligt till dinodalen och stå och välja mellan musblacken och den grå. Men när jag kom fram, upptäckte jag att de fanns inga fjordingar där! Jag trodde något var fel då sso inte alls hade berättat att man var tvungen till att vara populär med kallterna. Så höga förväntningar för ingenting - just nu har jag inget tålamod kan jag känna och om jag gör de dagliga hos kallterna varje dag är jag populär om 3 dagar. Men ändå. Jag ville ju ha den där hästen redan i onsdags. Så vannsinig man blir av sånt här.
 
Jag ville även ta upp i detta inlägg att jag är jätte irriterad på sso för att de tagit bort betalningsfunktonen att kunna ringa för att få sitt köp. 
 
HUR FAN TÄNKTE DEM DÄR? AFIIAJAIJSIAIDDJSIADJAS jag blir så ARG. Om man ska smsa får man bara 400 sc för 100 kr, man förlorar 100sc på det och dessutom är jag osäker på om det betalningssättet fungerar på alla telefoner. Man måste ha något speciellt om jag inte minns helt fel. Sen, vem fasen orkar skriva in alla kontouppgifter om man ska betala så? inte jag iallafall!! Har gjort det 4 gånger i sso, 1 gång på ett annat spel och några gånger när jag beställt saker och det är det värsta jag vet. Det tar sån tid asså, den tiden har jag inte tid med. Sen är det en speciell kod man behöver och den skriver jag aldrig ner för jag är så korkad och då måste jag gå in på swedbank och hålla på och leta och jag är skit dålig på att hitta saker. Sen vill inte min mamma göra det för hon är rädd för att nåt ska hända whatever. Men jag är jätte grinig för att de tagit bort det, nu kommer jag inte lägga lika mycket pengar på spelet som jag tidigare har gjort (möjligtvis om jag köper sc för 200 om det går bra med min mobil i den där sms saken så får jag lika mycket sc som jag skulle fått annars). Hur som helst, jag tänker ta och leta på den där dumma sidan efter koden och köpa 3000sc (skulle gärna köpt 10 000 men jag ska till london i sommar och vill gärna ha lite pengar till dess). Nix, detta är inte okej. Ska skicka ett klagomål och se om vad de kan göra åt saken. Ha det bra.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: