slide show
Har jävligt hög statistik just nu, speciellt de dagar jag faktiskt inte bloggat!! fy på mig. Men jag ska komma ikapp nu, i promise! Dock så kommer det bli liiite svårt, ikväll åker jag till min morfar som bor i Skövde, och kommer hem imorgon kväll, så jag är ledig från skolan. Så jag vet inte om jag kommer ha något internet, men jag tar med både mobil,ipad & dator, så vi får väl se hur det blir med internet uppkopplingen :D men kommer annars spela mest sims & se på film där. Asså han ska in till sjukhuset på behandling snabbt och han kan ej köra bil, så mamma är tvungen att åka 11 mil för att hjälpa honom, och hon ville inte åka ensam, så hon bad mig följa med, och jag fick isåfall ledigt huehuehue :D 
 
Vi kommer även åka och handla precis innan vi åker till honom, så jag ska fråga om jag får köpa en ben&jerry wiie :3 För er som inte vet vad en ben&jerry är, så är det super go glass i en slags pappers burk!! Jag brukar ta Ben&Jerrys Core Karamel Sutra, Det är vanilj på ena halvan, och choklad på andra, med som choklad bitar i. Och i mitten finns kolasås, mmmmm ♥ tar alltid den. Men har också smakat på cookie daugh, chocolate fudge brownie och samt någon med bara kola bitar i, huehue :3 ♥ 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: