slide show
Negativa saker:
  • Jag blir lätt irriterad, och jag är väldigt duktig på att imitera folk.
  • Jag lyssnar typ aldrig på min farmor när hon pratar med mig, utan jag hoppas på att jag nickar instämmande vid rätt ställe, haha. c':
  • Jag är åksjuk :c
  • Jag skyddar mina vänner, och därav lägger jag typ alltid mig i bråk som inte angår mig.
  • Jag spenderar för mycket pengar & tid åt datorn.
  • Jag vill alltid vara bäst på allting, och jag har urdåligt självförtroende. :C
  • Jag är väldigt tystlåten, och om en främling pratar till mig kan jag svara lite tyket eller som om jag inte bryr mig.
Positiva saker:
  • När man väl lärt känna mig är jag hur snäll & go som helst, det kan jag försäkra er om.
  • Jag är duktig på att övertala folk.
  • Jag gillar nudlar,tuggumi, tacos, och andra onyttiga saker.
  • Jag gillar att resa runt.
  • Jag är väldigt flummig, och när jag menar väldigt så menar jag extremt flummig.
  • Dålig humor haha....
  • Jag retas med killarna i klassen, vilket är asbra huehue c:
  • Jag är väääldigt duktig på att dra uppmärksamheten till mig. (nu tänker jag på när jag stod i bikini framför alla i min klass när jag var 9 år HAHAHAHAH)
  • Jag är nöjd över mitt utseende, men jag tycker bättre om att ha lite smink på mig, åtminstone.
 

Postat av: Lova was here

Publicerad 2014-02-20 22:22:12

"Jag är duktig på att övertala folk."

säger du ;__;

Svar: hahaahahhaha
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: