slide show
Hej! :) Jag är hos morfar just nu, ska strax äta och sedan är jag väl hemma 5, senast enligt mamma. Bloggar från datorn, då jag hade 3G på mobilen, kopplade in mobilen i datorn och wóla, internet! Men det jag verkligen ville säga var att jag kommer ha svårt att hinna med bloggandet just nu då jag spelar andra spel. Men ja, det kanske trillar in något inlägg då och då! Men jag planerar på att starta en ny blogg med min kusin Rosalie Northside, hon är 19 år och typ världens bästa person. Hon förstår allt, från att Daizy dog. Hon hsr stöttat mig och låtit mig gråta ut, hon är guldvärd! Men ja. Ville bara säga det. 
 
Ni får en trök bild på min ipad, ops. Katten i bakgrunden är min katt Doris aka. världens bästa katt.
(bilden togs från mobilen)
 

Postat av: Esmeralda Eastdotter

Publicerad 2014-02-23 11:52:14

Är katten en ragdoll? :)

Svar: Hon är en birma! :)
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: