slide show
Namn: Stormchaser 'Spiro'
Kön: Hingst
Ras: Painthäst
Född: 2006
Mankhöjd: 1,60 m
Kategori: Häst
 
Temperament: För att vara hingst är Spiro väldigt lugn i rörelserna. Men ser han en flicka, tar han ju absolut chansen och visar upp sig. Men han kan ju ändå inte undgå att busa runt med de andra hästarna i hagen!
 
Historia: Spiro föddes i en skog i Frankrike, hans mamma dog tidigt och han fick skaffa fram mat själv. Han träffade på andra djur, och levde sitt liv med dem i ca 3 år, tills några hittade honom. De tog med honom hem, och pysslade om honom som ett litet gosedjur. Men de kunde inte behålla honom, han skickades till Sverige där han fick bo i flera hem, intill jag köpte honom och han fick stanna hos mig.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: