slide show
Idag så hade vi ett event där bara ryttare med ponny kunde vara med! :-D Och då fick jag äntligen användning utav lilla Ludde.. Så han slapp stå och ruttna i det mörka hörnet idag! Men vi började vid steves paddock, och sedan red vi till ballongtävlingen på Ewervind fälten där vi skulle tävla i grupp, dock så var jag tvungen att äta precis då :S Men sedan så begav vi oss genom hollow woods, upp till spejarmästaren och så grillade vi däruppe. Som avslutningen tog vi ett familjefoto tillsammans, ni är de bästa. ♥
Ni är bäst. Älskar er. ♥
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: