slide show
Tja, uppdateringen har varit i flera timmar nu.... jag håller typ på att dö av tråk. Jag har ju sportlov denna vecka, så jag har suttit och spelat lite andra spel. Men nu har jag tröttnat på dem och jag kan inte vänta mer!! Det ska bli otroligt spännande, jag hoppas att allting är billigt, eller att allting kommer vara kvar ett bra tag framöver. (Eller föralltid xD). 
 
Dessutom, JAG HAR EN ÖVERRASKNING TILL ER :D Eller ja, inte på bloggen dock, men på starstable!! Jag har fått ett meddelande, och jag kan, så.. det är bara att vänta, inom max 2 dagar (får vi hoppas på) så är uppdraget slutfört, och överraskningen är kommen :D Jag kan inte vänta! Det kommer bli så kul att överraska allihop. Ni kan ju gissa vad det är... :D

Postat av: Lova was here

Publicerad 2014-02-12 19:50:08

Du skulle flytta tillbaks till Air Star. ;)

Svar: SCHH
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: