slide show
Hejsan! Jo, jag vet ju att det var ett tag sedan men jag kan nog inte återskapa det som jag och sso hade från 17 januari 2013 till 2014. Det går inte. Hur jag än försöker, så går det inte. Jag blir jätte ledsen för sso är något som betyder något för mig. Det är en så himla lustig känsla, men jag är kär i spelet. Det är som att hjärnan säger ifrån och säger att jag ska släppa taget om sso, min tid är över och det är nu alla nya människor ska ramla in i starstable och bli lika kära som jag var en gång i tiden. Jag vet att jag har skrivit det tusen miljoner gånger, men det känns som om jag måste övertala mig själv medan jag försöker övertala er. Men varför dröjer jag mig kvar i sso? Jo, det är mitt hjärta. Mitt hjärta har ett starkt band till sso och sso har betydit så mycket för mig under en så lång period och den har tagit upp 3 fjärdedelar av mitt hjärta. Det är något speciellt. Sso är som verkligheten, man blir kär i sina hästar. Jag skulle aldrig kunna sälja en enda häst, för jag är kär i pixelhästar. Jag är kär i alexandra, jag är kär i mig själv. Jag är kär i alla NPC:er i sso och dessutom all mark och all pixel natur som finns runt mig. Jag är kär i alla vänner som jag träffat här och som jag aldrig ens mött i verkligheten. Förstår ni då, varför jag inte kan släppa taget om sso? Det är som att släppa taget om sin familj och säga "hejdå, vi syns aldrig igen". Den känslan är det. Jag verkligen försöker att bli beroende av sso, tycka det är roligt att levla. Men det är en sak som fattas. Vännerna. Jag blir snart tokig om jag inte får träffa de som har slutat jag vill bara kasta mig på marken och gråta floder. 
 
tja, detta var inte vad inlägget skulle handla om. 
 
Hej. Jag är tillbaka (ett tag åtminstone) och jag vill bara säga att jag är i level 16 och den gömda dinosauriens dal har öppnat (nähe, kom du på det nu?). 
 
Jag vet att många ogillar att rida runt i den tjocka dimman som härjar i GDD, men jag älskar det. Man får den här speciella julkänslan när man hör vinden slå mot isen o de snötäckta bergen och snöflingor faller hej vilt. I just love it!
 
Sen måste jag bara berätta en sak som jag funderat på ett tag, varje år så är det ett nytt område som öppnas. Nu är det säkert någon odräglig liten unge som kommenterar "kom du på det nu? hahaah". Och svaret är JA. Det gjorde jag faktiskt.
2011 öppnades ju starstable och även många områden också, det var ett grymt årtal (inte för att jag spelade då, men för att starstable kom till!!)
2012 öppnades Gyllene åsarnas dal, ett jätte mysig område.
 2013 öppnades Skördebygden, också ett hur mysigt område som helst.
Och så sist men inte minst öppnades Den gömda Dinosauriens Dal 2014. Jag undrar vad för område som öppnas här näst? Kommentera gärna vad ni tror.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: