slide show
ÄNTLIGEN! I found it *applåder* 
 
Nejmen, seriöst! Det tog typ hundra år innan jag hittade den sista stjärnan och det var bara tur, råkade rida lite konstigt och så whoops. There you are! 
 
Jag kunde äntligen slutföra stjärnkartan, och den sista stjärnan föll på plats. 
 Tadaa! Nejmen, jag är egentligen inte så jätte nöjd. Några i Moorland blev lite fel, men jag orkade inte fixa det (typ nån millimeter). Hur som helst, jag tyckte inte att stjärnorna i Jarlaheim syntes så bra, så här får ni närmare bilder.
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: